הרצאות לחברות – הנאה לצד ערך מוסף מקצועי
הרצאות לחברות נדרשות על ידי מרבית החברות, העוסקות בתחומים מקצועיים שונים.
מפעם לפעם מוצאים מקבלי ההחלטות בחברות הללו לנכון לאסוף את העובדים במטרה להאזין לבעל מקצוע המעניק הרצאות לחברות. הסיבות לכך שונות כמו גם המטרות של ההרצאה.
חלק מהעסקים משתמשים בהרצאה הניתנת לחברות על מנת לתקן פגמים או לשפר תהליכים מקצועיים. חלק אחר רואה בהרצאות הללו דרך מצוינת להעשיר את המשתתפים ולשפר את הידע שלהם בנושאים כלליים. חברות אחרות מנסות להגביר את המודעות והמעורבות של העובדים בנושאים שונים היקרים ללבם של מנהלי החברה ובעליה. בלא מעט מקרים מהוות הרצאות לחברות חלק מיום עיון בתחום מקצועי מוגדר.
במקרה כזה נוהגים אנשי ההדרכה בחברה להיפגש עם המרצה ולבצע תיאום ציפיות יחד עם הגדרה ברורה של התפוקות הצפויות מההרצאה. חלק מהפגישה מוקדש להדרכת המרצה באשר לתחומים שהוא אמור לגעת בהם. תפקידו של המרצה הוא להעביר את החומר הדרוש בצורה מעניינת, בלא לחרוג מהדרישות. כמובן, ניתן להזמין מרצה מתחום שאיננו קשור כלל לתחום העבודה – וזאת למטרת העשרה בלבד.
ארגון הרצאות לחברות הוא נושא שיש לו פנים רבות. ארגון נכון עשוי להביא תועלת רבה לכל אחד מהעובדים ולעסק בכלל. בחירת המרצה היא חשובה ולכן אנו ממליצים לשוחח עם המרצה כנרת זוהר-להב לגיבוש התוכן המושלם לערב שלכם.
כנרת בעלת ניסיון רב בתחום ההרצאות. למעלה מעשרים שנים היא הדריכה קהל רב- גילאי במוזיאון ישראל ובמוזיאון הארץ, בעברית ובאנגלית. כיום כנרת זוהר-להב היא מרצה מפני קהלים באמצעות מצגות אותן יצרה. נושאי ההרצאות מגוונים ועוסקים בתולדות המערב מהעת העתיקה ועד המודרני. כנרת יצרה נושאי חתך מרהיבים בתחומי האוכל, פנאי, בישול, אופנה וטיפוח, עיצוב וארוטיקה המוסברים דרך סקירת תחומי הארכאולוגיה, האומנות, העיצוב והצילום.
קרא עוד: